17 januari 2014

Kuddfetichist - javisst det är jag fortfarande!


Hej fredag!

Japp, en hel del förändras över åren. Man blir äldre, lite visare förhoppningsvis och får några gråa hår på köpet. Erfarenheterna gör att man kanske ser livet med lite mindre förvånade ögon. Men min fascination över hur ett kuddbyte kan förändra känslan och stämningen i ett rum kommer aldrig att att upphöra ;-)

Jag har hunnit med två kuddbyten i soffan efter julen. Det här senapsgula och svarta fick bryta av julens rödvita färger. Nu har den gula bytts ut mot en skön grön som syns i ett inlägg här under. Igår fick jag leverans från HM Home. Några nya kuddfodral i ljuvligt pastellrosa. Hm har verkligen bra kuddfodral. De är billiga och håller form och färg efter tvätt - toppen för en ombytlig inredningsnörd!

Ha en riktigt skön fredag!

Idag har jag två grodor hemma. Vi kommer att ta det lugnt. Sara är så klart fortfarande hemma och kurerar sig efter operationen men lilleman är inte heller riktigt kry så han får vara hemma han med.

Kram Mia

Inga kommentarer: