11 juni 2012

Kalastiderna närmar sig...


I denna familj fyller de flesta år på sommaren. 
Det är underbart att kunna bjuda på kalas ute när det är fint väder. 
Här är bilder från förra sommaren när min lilla flicka fyllde 8 år. 


Mina hemmagjorda vimplar som jag tillverkat mycket enkelt 
med limpistol kommer upp varje gång tjejerna fyller år.


Födelsedagsbarnet får såklart välja tårta. Hon valde mammas kladdkaka som jag 
dagen till ära prydde med hjärtan i florsocker - fast tvärtom ;-)


Jag hade en härlig preggomage. Inte hade vi en aning om att 
därinne fanns världens goaste och nöjdaste lilla gubbe!


Lite förlägen groda - som det känns när man är i centrum för allas blickar och kameror...
Fina svärmor, med det underbart lockiga håret, ser man en glimt av här oxå.

Åååh vad härligt hörrni! 
Nu är det endast två dagar till tjejernas sommarlov!!!
Det ska bli så mysigt att ha dem hemma. Även om jag gissar 
att de mest är med sina kompisar hela dagarna. Men vi kan slappa 
och ta det lugnt och förhoppningsvis njuta av sol och bad.

Kram Mia

Inga kommentarer: