14 maj 2012

Pang - nu är det grönt!


Hej därute! Hoppas att ni haft en riktigt fin helg i allt det gröna!

Här var det kaosregn hela lördagen men så på söndagen kom finvädret och med det en massa trevligt trädgårdsarbete :-) Gräset klipptes för första gången. En tur till Ulriksdal resulterade i plantering av en mängd fina blommor i krukorna utanför entrén. Lilleman tittade på från vagnen som han numera sitter i. Han har nu hunnit bli 6 månader och har fått sin första tand. OCH äntligen vaknar han bara en gång om natten för att tutta :-) Jag får alltså sova lite bättre och känner mig klarare i hjärnkontoret. 

Alles gut alltså!

Kram Mia

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej söstra mi
vad skönt att mosters pojke sover mer längtar efter dig så kanske vi ses snart i allt det gröna och alla blommor pussar& Kramar Nilla

Tess på Tilda och Mamma sa...

Förstår din känsla när det äntligen bara blir en vaken stund på natten, jag brukade känna mig rik och lycklig när jag var i ditt läge./Kram Theres

Dagdrömmar och verklighet sa...

Jag är en riktig sömn människa som påverkas mycket om jag får för lite sömn så jag förstår verkligen att det är skönt att få sova mer om natten!!

Vi var också och handlade lite blomster i helgen när solen visade sig. Idag har det dock regnat och blåst som aldrig förr..

Kram från malin