7 mars 2012

Trött men nöjd...


Man kan gott konstatera att man blir aningens trött av att renovera. Har man dessutom en liten kille på 4 månader och ett par tjejer på 8 och 11 så vet man att man lever, hehe! Närå, så rackarns jobbigt är det kanske inte... Nu är det mesta fixet klart och jag måste börja träna igen. Har haft ett uppehåll på nästan tre veckor pga att renoveringen har tagit musten ur denna ammande mamma. Men snart så är jag på G igen...

Kram alla godingar som tittar in här!
Vi ses snart,
Mia

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan,
vad har du renoverat för något? Vore roligt att se! Jag jobbar på Byggla.se, och det vore kul om du vill visa upp din renovering hos oss! Maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer. Är du intresserad får du en välkomstpresent :)
Mvh
Vendela på Byggla