3 februari 2012

Yellow in da roooom!


Bungalowkudden dök upp kvickt som attan i min brevlåda. Då blev jag ju så illa 
tvungen att byta resten av kuddöverdragen i soffan. Ajaj stackars mig, mohahahahaha!





Betongbokstäverna är från butiken Uthuset i stan. Jag köpte dem när jag var hemma i Gävle för ett tag sen. 
Egentligen står det GOD JUL men jag har stuvat/stavat om dem lite ;-)





Lilleman blev tre månader igår så vi firade på BVC genom att han fick en spruta i vardera grodlår.
Han pep till lite men brydde sig inte nämnvärt. Skönt! 
Skönt oxå att det är fredag, eller hur!

Kram Mia



5 kommentarer:

Veronica sa...

Så härligt vårfint det blev med det gula! Gillade den mönstrade kudden.

Ja, det där med att stava om känner jag igen... vårt GOD JUL brukar ofta ändras till GUL JOD och LUJ DOG. Ingen erkänner sig skyldig men jag misstänker att det är min man som är lustigkurren!

Ha det bra!

Kram Veronica

Gabriella sa...

Oj så härligt det ser ut! Man blir glad av alla fina färger.

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Superfint..:-)
Kul med lite nytt i soffan!

Kudden köpte jag på blackballoon, men möjligt att den finns på Tullhuset också. Jaaaaa jag tycker absolut att du ska göra ett besök där..såååå mycket fint!!!
Fyll plånboken väl..;-)

Trevlig helg
Kram Sisanne

HOUSE of MANDY sa...

Åh så fint du har det i vardagsrummet.. man blir riktigt vårinspirerad :)

Ha det fint.
Kram Amanda

Helena, Craft and Creativity sa...

Underbart, man blir verkligen glad av gult! :-)