23 februari 2012

Snygga kuddar och väntan!





Ja hörrni, här verkar förkylningarna och halsontet inte vilja släppa greppet om min äldsta :(
Hoppas att lite vila gör susen!

Bilderna på kuddarna är tagna med min mobil när jag var hemma hos min goa Helen.
Hon hade hela soffan full med snygga kuddar från Artwood. Jag tänkte inspirera
dottern att vilja ha likadana i sitt nya rum men Aj - där gick jag bet!
Hon och jag har inte riktigt lika smak och då får jag allt ge mig. 
Stjärnor blir det trots allt men helt i svar/vitt och det är ju okej det med :-)

Sängkappan är hemklickad från HM Home och borde dyka upp idag...hoppas. 
Vi kommer allt närmare med att färdigpiffa hennes rum men fortfarande är det liiite kvar.


Hoppas du får en riktigt fin dag!
Kram Mia

3 kommentarer:

Anonym sa...

OHH< TACK for att jag hittade till din fina, klara, rena & inspirerande blogg idag!
Du fick igang min inspiration till lillebror Camils rum (9-ar).
Har ska storasystrarnas mobler (en gang antikbetsade sedan baby-ljusblaa/antikgraa) malas svarta!!
Du gjorde min dag idag!
Kram Zazza Susanne Jebara
(Boende i en arabisk stad i Israel)

VIT och PASTELL sa...

Zazza/ vad roligt att jag kunde inspirera dig :-)
Känner igen mig i det där att möbler byter färg under årens lopp. Jag är mycket förtjust i svart just nu.
Lycka till med målningen!

Kram Mia

Erika i Villa Lilja sa...

Är lite nyfiken på hur sängkappan va? Så himla svårt att hitta någon som är bra och prisvärd.
Kram Erika