4 januari 2012

Nu är det vår...



... iallafall på Ulriksdals Slottsträdgård där jag hämtat bilderna. Här hemma är i stort sett all jul undanplockad. Bara lite ljusslingor och sånt som är kvar. Jag har lila Bungalowkuddar i soffan 
igen och jag gläds åt att vi är på väg mot den ljusa årstiden. 


Jag är nyss hemkommen från simträning - nej det är inte ett nyårslöfte - jag började simma för ett år sedan och lyckades gå ner en hel del i vikt. Till min stora glädje så tar min, nu två månaders, son ersättning i nappflaska så jag kan åka och träna i lugn och ro medans pappan tar hand om den lilla grodan. Jag har gått upp massor i vikt under alla mina tre graviditeter och det känns jättebra att börja jobba bort överflödet, hehe. Det känns superlyxigt att kunna lämna honom med mannen och jag är oerhört tacksam för det! 

Kram Mia

Inga kommentarer: