23 september 2011

Morgonljus



 Tänkte att jag skulle bjuda på några bilder i morgonsol. 
Det har vi, här i huvudstaden, inte varit så bortskämda med på sistone. 
Men så idag skiner solen för fullt i arla morgon.





Jag var till Bosse och köpte lite höstfägring förra fredagen. 
Det är verkligen en fröjd att gå runt där och njuta av alla vackra blommor och plantor. 
Man blir så gymt sugen att köpa med sig en massa fint. 
Men av erfarenhet så har jag lärt mig att en planerad rabatt är en finare rabatt.
Så det blev bara lite plantor till entrén.



Sen är det ju så, om sanningen ska fram, att jag inte kan gräva och fixa i 
rabatterna med preggomagen. Nej - jag får allt lägga band på mig till våren 
och gräva och slita järnet då istället! Då ska bebben sova fint i vagnen 
och låta mamma hinna med allt vad trädgårdsskötsel innebär.
Jovisst - lol...


Ha nu en riktigt härlig fredag och njut av att HELA helgen är kvar!


Kram Mia


Inga kommentarer: