5 september 2011

Cellen Ellen...

 ... ja kommer ni ihåg det barnprogrammet? Det handlade om Ellen och 
hon var en cell, en röd cell om jag mins rätt. Det var det första jag tänkte 
på när jag såg denna söta fleeseoverall. Ellen hade samma form som overallen. 
Jag tyckte om programmet minns jag.

Eftersom bebben i magen är tänkt att komma i november så laddar jag 
upp med en liten vinterstass. Fin blå färg tycker jag. Annars har ju 
Polarn & Pyret bara mörkblå kläder till de allra minsta.

Kram Mia

3 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Men så söt! Helt underbar!

Villa Tallbacken sa...

Åh underbar overall!!! Urcellen Ellen hette programmet va? :-) Jag äääälskade det hursomhelst ha ha! Varför finns det inte såna bra barnprogram idag? *hata cartoon network* :-)

Ha det bäst!
/Elin

VIT och PASTELL sa...

Ja just Det , Villa Tallbacken, Urcellen Ellen hette programmet.