9 september 2011

Bakluckeloppis i Rotebro!


Japp, nu är det dax att loppa bort mina gamla grejer på en loppis i Rotebro i Sollentuna! Allt som jag rensade ur skåpen i somras ska jag försöka sälja på en bakluckeloppis här i närheten imorron, lördag 10/9. Jag kommer att ha superbra priser på allt. Då kan jag förhoppningsvis bli av med det mesta. Nu står nämligen alla saker i vår groventré där barnvagnen ska så. Så kan man ju inte ha det eller hur?! 
Nej, här ska boas! Barnvagn, spjälsäng, skötbord - allt ska få sin rätta plats här i huset.

Vill du komma och shoppa så är det hit ni ska åka!
Det skulle vara jättekul att få träffa några av er som är inne på min blogg. 

Kram Mia


1 kommentar:

Anna sa...

Hej!!

Du känner nog inte till mig men jag har kikat in till dig några gånger!

Hos mig finns en sak till dig men bara om du vill...

Anna