4 augusti 2011

Själen lättar ju mer jag rensar!

Det känns otroligt skönt för idag har jag fortsatt rensa.
Denna gång på övervåningen i alla mina gömmor.

I den här möbeln har det huserat otaliga loppisfynd blandat
med all världens porslin. Men nu - hörrni - har jag säkert rensat bort
hälften av alla prylar!

Kvar finns bara det absolut käraste och mest nödvändiga!


Buketten från Bosse står sig fortfarande riktigt bra.

Håll i er nu - för här har det mesta av allt som jag rensat
bort hamnat. Sen har jag ännu fler saker nere i förrådet.

Vad ska jag göra av allt detta då?
Jo det blir LOPPIS såklart.
Jag och några bloggkompisar tänkte loppa på
Täby Galopp någon helg här framöver.

Återkommer med datum för loppisen för den som vill shoppa!

Nu blir det hemlagad pizza - mums!

Kram Mia

4 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Det verkar som vi är några stycken i bloggvärlden så rensar bort stora delar av det vi samlat på oss, likaså jag. Det är en befrielse.
Ha det fint, Annika

Grodmamman sa...

Håller med! Är så skönt att rensa!:) Kan nog bli lite rensande i helgen då vädret inte ska bli det bästa.
Kram

**Sanna** sa...

Det kan vara otroligt skönt att rensa emellanåt. Precis som du skrev, bra för själen!
Måste säga att burkarna är helt underbara! <3
Ha en fortsatt finfin dag!
Kram

Att vara någons fru sa...

Men vilket vackert skåp! Wow. Skönt att få rensat.