31 juli 2011

Färg - massor av färg!

När man har ett övervägande vitt hem är det så vackert med en färggrann bukett.

De här underbart färgsprakande blommorna snittade jag i
frilandet på Ulriksdals Slottsträdgård.

Solros och små söta bollar.

Alla bilder är som vanligt klickbara till större format!


Idag har jag planterat färdigt min nya rabatt! Det blev en bollformad kärrek
(litet träd) , vit solhatt, rosa ormrot, svartavinbär och fjällkåpa. Jag ska fixa
med lite stenar och sånt sen kommer det foton här på bloggen.

Nu är jag alldeles slut i kroppen och jag börjar känna av lite foglossning oxå.
Så nu är det vila i schäslongen och sen lite god lammfilé. Mums!

Kram Mia


2 kommentarer:

Pilo sa...

Vilka härliga bilder och blommor!

Jenny sa...

Vackert! Och vilken bra idé jag fick på en utflykt att göra en dag på semestern =)
Ha det så bra, kram Jenny