2 november 2010

Höstlov!

Här har vi höstlov - jag och döttrarna. Den lilla är förkyld som vanligt. Hoppas vi snart får tid för operation av polyper och halsmandlar. Förhoppningsvis kommer hon hålla sig lite friskare efter det.
Den prickiga kannan köpte jag hos Flitiga Fredrika när jag var där i söndags tillsammans med fina bloggisarna Carro och Lotten. Tack för en mysig stund tillsammans med er. Det är alltid lika uppfriskande att snick-snacka med er!

Den fina Matteusskålen fick jag i present av min goa granne - jag är sååå förtjust i färgen!
Idag ska vi iväg på en liten höstlovsresa. Berättar mer om det när vi kommer hem!

Kram Mia

5 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Härliga vitaminfärger som piggar upp så här i november mörkret!!

ha det gott! Kram Sanne

lottens vita och gröna sa...

mmm så fina bilder mia, så kul att träffs fast än det bara blir lite kortisar här o där...hade inte ställt om klockan i bilen och körde hem som en dåre då vi skulle ha lite kalojs...japp det var ju lungt haha! hoppas ni får det coolish på havet, må väl sötis så ses vi på tors!!!

varmkram lotten

♥Mitt Lilla Krypin♥ sa...

Gillar verkligen Mateus ostronfat :)
Och den prickiga kannan ser underbar ut :)

Ha en fortsatt bra vecka.

Kram Carolina

Jenny sa...

Så fin kanna!!! Åh, jag gillar hela Matheusserien, har svårt att välja vilken färg jag vill börja samla på...
Trevlig resa!!
Kram Jenny

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad underbar kannan är! Jättefina bilder!
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS