16 augusti 2010

Hur vackert får det bli?

Min kära storebror och hans goa flickvän hade stort 40-årskalas i helgen. Vi var bjudna till en liten by alldeles intill Kisa där hennes föräldrar har sitt sommarställe. Viket ställe sen! Sååå vackert beläget med en massa fina röda stugor utspridda över ägorna. Klicka gärna på bilden så kan du se vilken otrolig utsikt vi fick njuta av.

Höstanemoner fanns i mängd!

I denna underbara stuga fick vi sova. Takhöjden var enorm!

Här inne satt vi och njöt av den goda maten.
Kolla in vilka vackra dörrar!

Ännu en vacker gårdsbyggnad med enorma ormbukar framför.

Se så vackra mörka timmerstockar på väggen i stugan där vi sov.
De färggranna väggbonaderna var pricken över i.

Paisley - ett mönster som aldrig går ur tiden!

Tack M & A för en jättetrevlig fest
och för ett fantastiskt boende!

Kram Lillasyster

3 kommentarer:

Lauras gård sa...

Vilken vacker gård! Jag gillade det fina gamla huset med den grå dörren. Så vackert! Vilken idyll! Din frisör bor inte så illa hon heller. vilken utsikt, suck! Pool är en dröm här, men det är mycket som ska renoveras innan det är dags att bygga den... Kram Stina

Stugan sa...

Vilka fina bilder du tagit på mig. Jag blir stolt och rörd! Jag trivdes också mycket bra med att ha er som gäster, hälsar Stugan

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka vackra bilder förstår att ni trivdes där!
Ha en riktigt härlig dag!
Kramis/LenaS