23 maj 2010

Nytt tyg!

var det äntligen klart! Jag har klätt om stolsdynor. Fast det är inte mina dynor utan jobbets. Vi försöker fixa till personalrummet och jag tänkte att det skulle vara kul med nytt tyg på leksandsstolarna. Eftersom jag oxå har liknande stolar hemma så testade jag looken. Det blir nog bra. Tyget är flera år gammalt och från ikea.

För er som undrar så sitter det ett "läckert" beige galontyg under. Tror nog att det blev lite trevligare så här. På väggen ovanför dessa stolar och ett vitt bord hänger det en ikeatrilling. Alltså tre ekramar med foton på tre olika rosa blommor. Ni som är frekventa ikeabesökare vet nog vilka tavlor jag menar ;-D Nu hoppas jag bara att någon vänlig själ målar väggarna vita.

Här har det oxå fixats i trädgården. De här bollarna klippte jag förra helgen. De fick lite kobajs så nu är de jätteglada.

Hoppas att ni haft en skön helg!
Kram Mia

6 kommentarer:

Jessica sa...

Hej, vad fint det blev med nya tyget!
Vad snäll du är som fixar till jobbet - oftast är ju lunchrummet inget mysigt ställe...

Vilken mysig balkong din granne har, och en sån soffa har jag beställt av Ola :)

Ha det bra,
kram Jessica

Lauras gård sa...

Fint tyg på stolarna. Det är så somrigt med rosa. vill också ha bollar i trädgården, men vet inte riktigt var... Kram Stina

Linnéa sa...

Gud ja, vilken skillnad!
Personalrummet ska ju vara fint och en mysig plats där man kan koppla av, inte fyllt med massa överblivna saker och deprimerande tavlor.
Förresten så hittade jag en elefantöra-växt, liknande iallfall, på Interflora =)

Ha det så bra, kram Linnéa

Helena sa...

Hej! Vad snyggt detblev med stolarna! Perfekt att klä om då och då! Kram Helena

Birgitte sa...

Virkelig fint er det blevet. Nogen gange skal der ikke så meget til, før det giver et helt andet indtryk. :-)
God helg
Klem, Birgitte

Tess på Tilda och Mamma sa...

Stolarna blev ju underbara, ni vill inte sälja dom söker efter leksandstolar och helst inte nya men dom försvinner så fort finns nog fler än jag som tycker dom är underbara. Ha en underbar helg.
Kram Theres på www.tildasmamma.se