29 april 2010

Zick- zack...

Ja, zick-zackblomma menar jag! Har länge gått och sneglat på denna underbart gulliga blomma. När jag var på Ulriksdal senast så slog jag till. Nu står den här och ropar efter en kruka.

Kanske hittar jag en snygg på Ulriksdal ikväll. Det är Trädgårdskväll där i kväll och jag ska dit och träffa mina bloggisar och förhoppningsvis lära känna några nya bloggare. Vilket väder vi fick, det trodde man inte i morse.

Tack snälla bloggaren " På landet vid havet " för den finfina awarden! Jag blir lika förvånad varje gång jag får en utmärkelse. Förvånad och glad! Tack snälla du! Jag skickar den vidare till alla som besöker min blogg!

Kram Mia

1 kommentar:

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

Var ju också på ulriksdal igår och köpte en sådan blomma..glömde namnet..då vi pratade såå mycket ;)..men fick ett tips av en vän..googlade då på namnet och kom hit till din blogg :).. Kul!!

Vi såg troligen igår men jag satt nog i andra änden av bordet..så vi pratade inte så mycket!!

Ha det så bra under Valborgs-helgen!!

Kramis Sanne!!