10 mars 2010

Jag vill påskpiffa!

Aaarggghh, nu vill jag påskpiffa här hemma. Jag är liksom lite uttråkad och känner för att fixa och trixa lite. I brist på nåt nytt att visa så blir det därför lite återvunna bilder från förra påsken.

Den här skänken fyndade jag på blocket. Den målades vit ögonaböj!

Hörrni nu är väl ändå våren på G!!! Sol flera dar i rad - I like!

Jag vill passa på att tacka alla godingar som kikar in på min blogg. Nu har besöksräknaren passerat 50 tusen tittare! Det är verkligen kul och smått ofattbart att det är SÅ många. Jag är lite dålig på att kommentera på era bloggar men jag glädjs massor av era goa ord.

Puss & Kram
Mia

8 kommentarer:

Grodmamman sa...

Idag har vi inte haft solsken, men plusgrader. Solen är så härlig och gör att snön försvinner!:)
Kram

Jenny sa...

Härligt med sol och vår, längtar!! Jättefin skänk!
Snart är det påsk och då är det bara att piffa på!!
Kram Jenny

Pilo sa...

Visst är det härligt med solen! Underbart! Jag längtar också efter vårblommorna men de borde komma snart.

Ett Vitare Hem sa...

Visst har det varit härligt med sol men idag har den försvunnit i alla fall här över Örebro....
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Cilla sa...

Först & främst Stort Grattis till din enorma besöksräknare.. Fast inte så konstigt med en trevlig blogg ;0)
Imorse hade vi en sådan blixthallka att denne så ut som bambi med sin hoj ;0)
Ljuva vår VÄLKOMMEN!!!
Ha det bäst!!
Kram Cilla

Sanna - My Blueberry House sa...

Hej Mia,

Fin blogg du har. Grattis till så många besökare på bloggen. Kul!

Jag vill också påskpynta! Har inte velat tänka på våren i och med all snö vi fortfarande har. Igår kändes det som det äntligen var på gång och jag hade planerat att köpa växter idag. Men vad såg jag i morse? Mer snö..! Inspirationen försvann i ett enda ögonblick poff! Suck..

Ha en skön helg,
Sanna

millandante sa...

Ja det kliar i vårfingrarna nu!!
Så superfina sängläder lillans rum... helt ljuvligt! Liksom båbärsris som blommar!!:) Fina bilder!!
Kram

Livet på kyrkstigen sa...

Jag med! Visst är det härligt nu när våren och solen börjar visa sig:) Trevlig helg!