31 januari 2010

Vilken trevlig dag...

What a nice day...

Inte var det tack vare korset och vitlöken som gårdagen blev lyckad. De behövdes inte alls, skratt! Nä, det berodde helt på människorna jag hade nöjet att vara med igår.

Först drog vi till en loppis där vi allihop hittade riktiga go´saker. Jag köpte ett litet bord och siverbestick. Ni kommer att få se dessa skönheter snart.


Sen drog vi hem till mig och åt lunch och pratade om allt mellan himmel och jord. Kolla in den här! Visst är den vacker! Tack goa C!

Vi pratade såklart trädgård oxå! Vi är alla fyra riktiga trädgårdsälskare. De ska komma hem till mig i vår nångång och ge mig tips på hur jag ska göra rum i min trädgård - eller hur?

Kram allihop!
Mia

2 kommentarer:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Åh, tänk den som hade det så bra! Vem behöver inte hjälp med sin trädgård... Man blir ju lixom aldrig färdig *hihi*
Kram/ Anna

lottens vita och gröna sa...

jaaaavilken dag mia, suck den kommer iaf jag leva lääääääänge på!
och trädgården, guuuu vilken bra idé jag fick sen...satt och tänkte när jag körde hem, ska rita ner...nedra nacka du kan inte hålla oss därifrån sen, ha!
varmkram lotten