23 januari 2010

Tavlor för en spottstyver...


De här tavlorna har legat i gömmorna och väntat på att få komma upp på mina vita väggar. Köpte dem på loppis för nån tia. Så igår fick jag ett ryck och piffade lite hemma. De saknar ju ram ännu. Vad tror ni om ganska tunna svartbruna ramar?


Idag bär det av till Formex i Älvsjö. Där ska jag och min goa vän Helén gå runt och mysa. Det blir nog oxå en fika med några andra bloggvänner. Kanske ska någon av er dit! Om ni ser en osminkad, rödögd 35- åring med ögoninflammation och pippilotter så är det nog jag, fniss.

Ha en skön lördag!

Kram Mia

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Tror att det kan bli jätte fint med sådana ramar till dina fina tavlor!
Ha det bra på Formex, trots röda ögon!:)
Kram

Anonym sa...

det tror jag kommer att bli urtjusigt och ha en trevlig dag på Formex, avundsjuk jag neeej hur kan du tro det. Jag VILL oxå dit.
Susanne

Villa Tallbacken sa...

Söta tavlor, tror ramarna du tänkt till blir jättefina! Kul att gå på Formex, hoppas du haft en härlig dag.

Kram Elin

Domus Dulcis Domus sa...

Är det pärlhyacinter jag skönjer där på skänken..... var och nosade på sådana häromdagen men köpte inga. Får nog göra det snart så man kan börja drömma om våren. //Ulrika