25 januari 2010

Av gult blir man glad...

Yellow makes you happy...

Den här tulpanbuketten fick jag av min goa svärmor. Egentligen är det hon som ska ha blommor av mig för att hon hjälper till med allt möjligt här hemma. Tack B!

De här andra ljuvliga gula skapelserna är från Rice. Ljuslyktan köpte jag för länge sen i Sigtuna i en butik som inte finns längre. Neccesären är alldeles nyinköpt hos Fredrika. Visst är den ljuvlig!

Ögonen mina är fortfarande inflammerade så jag blir hemma från jobbet åtminstone en dag till. Jag vill ju inte smitta de små grodorna på förskolan.

Kram Mia

6 kommentarer:

♥Mitt Lilla Krypin♥ sa...

Hej! Det är alltid lika roligt att få blommor :o) Och vilken söt neccesär! Krya på dig. Hoppas det känns lite bättre till imorgon i alla fall. Kram Carolina

Lauras gård sa...

Gult är verkligen en vår färg!

Vad härligt att gå på Formex. Det måste finnas hur mycket fint som helst som man vill ha... Vilken härlig dag att gå där och stosa och titta på allt vackert. Nästa år vill jag också dit!

Jag hoppas också att det går vägen med nästa tandläkare. Det är så jobbigt för henne och hon mår dåligt hela dagen då hon ska dit.
Kram Stina

kardemumma sa...

Den söta necessären kommer till också på Kardemumma! Man blir så himla glad av Rice!
Ha en skön vecka!
Kramar Carina

Anonym sa...

Jag har lagt märke till i den bloggande " blomvärlden" att många inte tycker om gula blommor men precis som du tycker jag att man blir glad av gult och gillar därför gula blommor och gult överhuvudtaget. Neccessären och ljuslycktan är sååå ljuvliga
Kram

Anna-Lena sa...

Visst piggar det upp med lite färg. Blav jätteglad när jag såg ditt inlägg. Ang. butiken så finns det inte så mycket att köpa där. Det är en privatperson som har en liten affär i en friggebod men det finns en och annan godbit. Hon har en hemsida-glömde länka- så googla på drömboden så hittar du den.

Hoppas att ögoninflammationen går över snart.

kramar Anna-Lena♥

millandante sa...

Så härliga tulpaner och bilder!!! Blir verkligen glad..!
Hoppas ögonen blir riktigt bra nu!!
Kram