28 september 2009

Burkar och blommor...


De här burkarna tycker jag sååå mycket om. De är inte för gulliga utan lite tuffare i formen. De kommer från IB Laursen och jag köpte dem på Inredningscompaniet såklart - min personliga inredningsleverantör, fniss. Nämen allvarligt det är en jättebra butik som dessutom ligger bredvid min Ica-affär. Lite farligt för plånboken är det dock eftersom man så ofta svänger in på Ica och då måste jag ju ta en titt in hos Lotta, he, he.

Min gamla rabatt!

Min nästan nyanlagda rabatt! På såna här bilder tagna på långt håll märks det att min kamera inte är nån höjdare men den duger än så länge. Får se om jag ska börja spara till en riktig kamera...

Kram Maria

3 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

hello maria!
tänk att jag var med hos lotta och shoppa lite i lördags, guuu vad hon är trevlig och så mycket fint...tur att inte min ica är den, hihi!
najsigt du har i din trädgård!

varmkram lotten

Grodmamman sa...

Snygga burkar!
Fina rabatter du har också, gillar kanstenen!:)
Kram

S o F sa...

Jag håller med. Ovanligt tuffa burkar, gillar formen skarpt!

Tack för allt fint du visar i dina inlägg. Kul att se.

Ha det gott!