26 juni 2009

Jippie!!! Jag vann...


Jag är så glad! Jag har vunnit min första bloggtävling. Det är inte vilken vinst som helst utan en riktig praktvinst! Bloggen Alfidas hem lottade ut en kokbok - Sommarens söta, en jättefin kökshandduk från Rice och härliga muffinsformar. Allt detta vann jag helt galet känns det och jag är så glad för det. Varmaste tack till Alfridas hem! Ooo vad jag ska baka gottesaker i sommar.

Ikväll kommer min goa storebror hit! Han bor i Örebro med sin flickvän. Denna helg är det Nordiska mästerskapen i friidrott för veteraner i Huddinge. Han har tävlat i kula idag - det ska bli kul att höra hur det gick. Det är bara två tävlanden i hans åldersgrupp så han kan bli 1:a eller 2:a eller sist eller näst sist, hamna på guld eller silverplats, ha, ha.

Ha en riktigt skön helg allesammans!

Kram Y Maria

7 kommentarer:

Ardisia sa...

Grattis till vinsten!
Och ha en mysig helg tillsammans med brorsan :) Kram //Ardisia

vitagavlar.blogspot.com sa...

Åh, stort grattis! Den vinsten ville jag oxå gärna ha! Kanongrejer! Hoppas de kommer till användning i sommar!
Kram Lisa

♥ Fyra årstider sa...

Vad kul..den boken är fantastiskt fin.
Kram Lotta

Grodmamman sa...

Grattis till vinsten! Skulle också vilja ha den boken!:)
Kram

Jenny sa...

Hej Maria!
Men åh vilken fin vinst!! Stort Grattis:)

Sommarens söta köpte jag tidigare i vecka, jättefina bilder o smarriga recept!

Ha en skön helg med brorsan,
Kram Jenny

Mjuka sa...

Så grattis till den fina vinsten!
Kram Malin

Erika sa...

Paket på väg till dig! Hoppas du gillar boken lika mycket som jag.

Kram

Erika