12 april 2009

Påskmat och golf...





Japp, då  har jag tänjt ytterligare på magsäckens kapacitet att ta emot stora mängder mat och godis, fniss. Nu måste jag skärpa mig, snyft ;-(  Närå, vi har haft det så skönt några dagar hos mina föräldrar. Sol, korvgrillning i den engelska parken och skoj och lek med barnen.

Jag har inte bara ätit denna påsk - jag har även provat spela golf för första gången. Det var ju störtkul!!! Barnen gillade det oxå. Det kommer jag säkert fortsätta med ibland. I alla fall när jag är uppe i Mackmyra. Mina föräldrar bor nämligen alldeles brevid en golfbana. Man behöver bara gå 100 meter så är man vid driving rangen. Skoj!

Fortsatt skön påsk alla godingar därute!
Kram Y Maria

6 kommentarer:

Smultronlycka sa...

Hej!Ja det verkar kul att spela golf.Jag brukar fantisera om när jag blir pensionär och har tid då ska jag spela golf.Helst ska jag bo i Spanien också :)Tänk vad man äter mycket på högtids dagar :) Hoppas du haft det härligt i helgen!Kram

Grodmamman sa...

Här mådde jag nästan illa på allt godis när jag vaknade idag och har faktiskt lyckats hålla mig ifrån det hela dagen!:)
Innan vi fick barn spelade vi mycket golf. Tycker att det är jätte kul, men just nu hinns det inte med. Kanske tar upp det igen när barnen blir lite äldre.
Kram

Jenny sa...

Hej Maria!
Låter som ni haft det jättetrevligt!

Ser på dina fina bilder att du har en sån där IKEA lampa jag vill ha till mitt gästrum.. den är såå snygg!

Kram Jenny

Lauras gård sa...

Vad duktig du är som har rört på dig i påsk. Roligt att hitta en sport som hela familjen gillar!Själv har jag bara ätit. Det känns inget vidare så här efteråt.Kram Stina

Erika sa...

Hei!

Så fin blogg du har! Veldig mange fine bilder. Du har god smak! Også ser jeg du er glad i prikker. Jeg også elsker prikker, det kan du se på bloggen min. Jeg har lagt deg til i min favorittliste.

Klem fra Erika

♥ Fyra årstider sa...

Vilka härliga bilder du visar.
Kram Lotta