5 april 2009

Glädje...




Glädje är vad jag känner. Glädje för att våren faktiskt är här på riktigt. Glädje för alla snälla avtryck som ni gör här på min blogg. Glädje för goa vänner som delar samma intresse för inredning. Glädje för loppisfynd, fniss. Den största glädjen av allt - mina barn! Idag är det varmt i hjärtat.

Nu väntar vi på att mormor och morfar ska komma hit. De är så goa och tar med sig mitt loppisfynd som jag köpte sist jag var hemma i Valbo. Det är en fin avlutad byrå som ska få ta plats i lillans rum( tror jag?) Jag har ännu inte bestämt om den ska bli vit, he,he. 

De kommer att ta med sig barnen så de får ett skönt påsklov på landet. Jag och mannen får några dagar utan stress att hämta och lämna på dagis/skola. Skön avkoppling för alla!

Kram Y Maria

2 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Vilket fint inlägg.
Kram Lotta

Jeanette sa...

Hejsan!
Plåtburkarna som du har i den vä. spalten blommiga med grön vitrutiga lock vart finns dom att få tag i?