8 mars 2009

Det rosa rummet...



Ja, det är väl inte helt och hållet rosa - det finns ett stänk av rött oxå. Men mest vitt. Det här är min yngsta dotters rum. Det som inte syns på bilden är den stora garderoben i ek. Mörk och dyster. Den kommer förmodligen få en omgång av vit färg. Jag bara väntar på att få lite mer energi - är det nån som vet var man kan skaffa det?

Eller så köper jag tre nya vita garderobsdörrar på det stora varuhuset. Ibland är det tur att man har ikeagrejer! Tyvärr är det ju dörrarna som kostar, suck.

Förresten så var jag på trädgårdsmässan igår. Själva mässan var väl sådär - inte mycket trädgård om jag ska vara ärlig. Däremot var det kul att få träffa några bloggisar. Caroline, Lotten och Fredrika var där. Vi tog en fika och tjattrade på om ditten och datten, riktigt trevliga människor! Lotten har fångat det bästa mässan erbjöd med några vackra foton - kolla bloggen.

Kram alla vänner/ Maria

 

3 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Vad fint det var att rama in det där rosmönstret. Jättefint! Övrigt så ser rummet så sött och fint ut :)

Kram Josefin

Evelinas hus sa...

Hej,
Det var jättekul att ses i lördags. Din blogg är jättefin. Gulligt rum din dotter har, kudden är ljuvlig.
Kram Caroline

Laura sa...

Vilken fin blogg du har! Tycker om att du har lite stänk av färg mitt i det vita :) Trädgårdsmässa låter kul. Måste känts vårigt?