29 januari 2009

Ordning och reda...




Visst är det skönt när man har ordning och reda hemma! Riktigt som Martha Stewarts bilder blir det kanske inte här hemma, fniss! Men man kan verkligen få bra idéer, som att spara barnens konstverk i såna här rullar. Då blir det lättare att spara de stora teckningarna!

Lillans feber har släppt idag och hon har äntligen börjat äta. Så nu har hon speciella cravings som vi försöker tillgodose. Räkor, nudlar , banan och jordgubbsyogurt! Så härligt att se ungen bli sig själv igen om än mycket tanigare än för en vecka sen. Dagis blir det inte förrän på måndag. Då har hon hunnit återhämta sig ordentligt.

Tack så mycket för tipsen om sängbord, jag letar och funderar.

Kram!

4 kommentarer:

Mia sa...

Verkligen inspirerande bilder.

Ordning och reda, ja vem vill inte ha det. Jag bara undrar när jag får tiden att räcka till så jag hinner få ordning på allt. Efter flytten till vårt hus i somras så har vi fortfarande inte fått ordning på alla hörn.

Kram Mia

Villa Tallbacken sa...

Ja vi skulle verkligen behöva en ordning-och-reda-fe som kom hit och viftade med sitt trollspö... det är kaos och prylar överallt! ;-)

Ang. sängbord så finns det små, nätta superfina vita (klart mindre än den du har) med en liten låda och hylla, på butik Kristallkronan på Sveavägen i stan. www.kristallkronan.com Inga bilder på webben på dom men du kan ju maila och fråga om bild o pris kanske? Tipselitipsar! :-)

Sara Mårtensson sa...

Tack!! :-)

Ojoj där var det ordning och reda kan man säga!! Fina bilder!

Önskar dig en trevlig helg!!

Kram Sara

faster atta sa...

Jag har länkat till dig från min blogg, hoppas att det var ok?? Om du vill att jag ska ta bort länken så säg bara till så gör jag det på bums!