30 december 2008

Julklappar från Madame Stoltz...


Christmas presents from Madam Stoltz...





Tack lilla mamma för de fina julklapparna! Fina zinksaker i trådslöjd från Madame Stoltz. Jag måste ge ett särskilt tack till pappa som vann 1, 2, 3, 4 adventskroken på vår årliga julklappsbytestävling. Han gav den direkt till mig vid tävlingens slut, väl medveten om att den hamnade i händerna på en som verkligen uppskattade dess skönhet. Hi, hi - ler! Undrar vem som hade köpt den? Fniss. Adventskroken hamnar i jullådan idag. För nu ska här packas bort julsaker!

Mina broscher ska få ligga i den söta lådan. Anslagstavlan och korthållaren ska få hitta sin plats här hemma så fort julen är bortstökad.  Ja, jag måste säga att jag faktiskt var trött på allt julpynt redan på juldagen, fniss. Så nu ska det bli vitt, beige och lungt här hemma igen. Den enda färgen får färska snittblommor stå för.

Kramisar från mig!

3 kommentarer:

IKT i min vardag sa...

Vilken gullig kommentar du lämnade hos mig :) Jag länkar gärna tillbaka hit till dig om det är ok, din blogg blev en favorit för mig med :)

Kram Linda

Lallis - liv och leverne sa...

Oh vad snyggt!
kram Lallis

Villa Tallbacken sa...

Jättefina grejjer!!! Här är också julen på väg ut, på nyårsdagen åker granen och resten. Längtar efter att pynta mot ljusare tider! Gott nytt år! Kram E