1 december 2008

Arvegods och jul i hallen!



De små tumlösa små bebisvantarna har gått i arv i vår familj. Jag fick dem såklart av min mamma när jag hade fött min första dotter. Tyvärr kom de inte till användning då eftersom vinteroverallen hade inbyggda vantar. Men förra julen kom jag på att de skulla vara supersöta som julpynt. Så då fick det bli så!

sittbänken i hallen har kuddarna fått vinterkläder och en Tildagirlang har kommit på plats. Det är så trevligt att, efter en arbetsdag, komma hem till en julbonad hall. Hoppas ni hade en trevlig 1:a advent! Vi segade mest hela helgen! Men nästa helg hoppas jag på lite gäster till adventsfikat!  :-)

Y Julpussar på er! Y


5 kommentarer:

White Season sa...

Hallå! Åååå så fina bilder,,,här var det riktigt julmys. Underbart. Tack för dina kommentarer, så glad jag blir, kul att någon saknat mig när jag varit ledig från bloggen :-). Ha en bra vecka, många kramar Malin

Fredrika sa...

Vilka underbara väggar! Och vad mysigt coh fint ni har! /Fredrika

i Emmas vita hem sa...

Hej! Vad roligt att du tittade in hos mig och tack för den gulliga kommentaren, det värmer :) Vilka fint julpynt du har, allt passar så bra till varandra. Här kommer jag gärna igen!
Kramar Emma

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Vad fint o juligt ni har!!
Ha en härlig vecka!
Jeanette

MiaMaria sa...

Hej!

Så himla vackert du har pyntat...så vackert med vit och rött....

HA´en bra tisdag!
MiaMaria