13 september 2008

Arbetsrum, gästrum och filmrum!

Av vår gamla säng gjorde vi den här soffsängen. 
Den fungerar som liggsoffa när vi tittar 
på film och säng åt övernattande gäster.
Det här är min arbetsplats. Till höger 
har mannen sin plats med dator och annat 
junk som inte gör sig på en bloggbild.
Minnestavlan från GRANIT var svart när jag 
köpte den. Efter lite vit färg och ett blommigt 
tyg så passar den in i min vrå.
Vitmålad moppebyrå från IKEA.
Rullgardinen är en omgjord hissgardin 
från IKEA och brodyren arvegods från mormor.

här ser det ut där jag sitter och pysslar, dvs när inte köksbordet är taget i besittning av diverse projekt. Hi, hi. Nu ska jag ta det lungt en stund innan våra lördagsgäster kommer. Ska göra en härligt mustig lax & räksoppa. Hoppas det blir mums!

Fortsatt trevlig helg!!

Inga kommentarer: